Welkom op ons reisblog!

6 juni 2017

Welkom op ons reisblog bij Reislogger! Wij gaan deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van onze reis. Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van onze belevenissen? Meld je dan aan voor onze mailinglijst!

1. Reislogger:
    6 juni 2017
    Welkom bij Reislogger! We wensen jullie veel plezier op reis!
  2. Maarten en Anke:
    8 juni 2017
    Ga het allemaal volgen. Succes met de voorbereidingen.
    Tot gauw
  3. MOS Meerssen en OntwikkelingsSamenwerking:
    8 juni 2017
    Wat een leuk vooruitzicht. We gaan jullie zeker volgen.
  4. Jolanda molling:
    8 juni 2017
    Zeer benieuwd naar jullie belevenissen, top van jullie
    Groetjes Jolanda
  5. Rob kraus:
    8 juni 2017
    Wij willen graag op de hoogte blijven van jullie verblijf
  6. Maarten en Anke:
    8 juni 2017
    hoi. Ben benieuwd naar de verhalen en foto's natuurlijk. Maar even een kleine correctie op jullie eerste verhaal. Geluksdal is geen township, ligt wel tegen de Tsakane township aan, maar is een kleine gemeenschap, ooit gedurende de Apartheid gebouwd voor de gekleurde / colourerds (kleurlingen) zoals deze bevolkingsgroep heet. Zeg dus niet tegen de inwoners van Geluksdal dat ze in een township wonen, want dat vinden ze niet goed. Overigens is het woord township gelijk aan woonbuurt, of wijk, echter in de Apartheidsjaren kreeg dit woord een wrange lading. Jullie verblijven die 3 weken in het gezellige vrijwilligershuis, voorheen Convent (klooster) waarvan wij weten dat Ronald en Miran dat graag "Stay Okay B&B" noemen. Maar het is een gewoon huis in een gewone buurt vlakbij het Sithand'Izingane project.
  7. Gerard Bams:
    Mooi initiatief
    Veel succes en plezier.
    We zijn benieuwd naar jullie verhalen
  8. Roger:
    8 juni 2017
    Dit wordt een onvergetelijken avontuur voor de jongens. Veel plezier en geniet vooral ervan!
  9. Raymond Petit:
    8 juni 2017
    Sjiek dat gur dat same goat doon.
    Zal ut zeker gear volgen
  10. Jan Hof:
    9 juni 2017
    Hallo Ronald, veel succes en veel plezier, lees graag hoe het jullie vergast.
  11. Opa Fred en Oma Meike:
    9 juni 2017
    Sjiek, veel plezier samen. Geniet ervan !!
  12. Veronique Swinnen:
    9 juni 2017
    Ook wij zijn zeer benieuwd naar jullie verhalen en ervaringen heel veel succes en geniet ervan . En voor Johan en Hugo , gedraag euch maar geniet toch wel ook tijdens deze speciale reis samen met de jongens !! Vero en Vivke
  13. Lilian Jaspar:
    9 juni 2017
    Super mannen we gaan jullie volgen . Wij wensen jullie heel veel plezier !!! Geniet er vooral ook van want dit is toch wel bijzonder zo samen met jullie vaders en ome Ronald Groetjes Harrie en Lilian
  14. Kirsten, Paul en Jordy:
    9 juni 2017
    Top mannen. Dat het een onvergetelijke reis mag worden, die we hier zeker gaan volgen.
  15. Jolanda:
    9 juni 2017
    Het aftellen is begonnen! Op naar een prachtig mooie ervaring. Wij gaan jullie zeker volgen.
  16. Bianca:
    9 juni 2017
    Heel veel succes en plezier toegewenst. Enjoy!
  17. Niek:
    9 juni 2017
    Mooi wat jullie gaan doen!
  18. Manuela:
    9 juni 2017
    Lijkt me geweldig sjiek om mee te maken. Ik ga het zeker volgen
  19. Claire Smeets:
    10 juni 2017
    Veel succes en plezier mannen!
  20. Mélanie Wetzels:
    10 juni 2017
    Wauw, super dat jullie deze kans krijg en deze kans nemen en dat jullie dit samen met Roland en ook nog eens met jullie vaders mogen delen!
    Succes Mannen !
  21. Rob Luijten:
    12 juni 2017
    Wat een mooi initiatief, dit geeft pas echt voldoening. Ik ga jullie zeker volgen, heel veel succes. gr. Rob
  22. Annemie Mestrom:
    12 juni 2017
    Leuk.... mooie herinneringen ophalen
    Reizigers.... veel plezier
    Grs Annemie
  23. Peter Boesten:
    15 juni 2017
    Fantastisch dat we jullie reis op deze manier kunnen volgen.
    Veel plezier, en succes met het goede werk dat jullie verrichten.
  24. Marcel de Ruiter:
    20 juni 2017
    Prachtig initiatief! Veel plezier en success.