!!!!! TUSSENSTAND DEKENACTIE !!!!!

29 juli 2017 - Johannesburg Tambo, Zuid-Afrika

Beste volgers,

Onze dekenactie die wij vorige week zondag zijn gestart is een groot succes, tot gisteravond staat de teller op 1.025 euro. Een prachtig resultaat in hele korte tijd, waarvoor wij jullie hartelijk willen danken.

Momenteel zijn de eerste offertes opgevraagd om een partij dekens in te kopen. Onze Zuid Afrikaanse vrienden Anke en Maarten Bollen (ook van stichting Abantwane Belanga) zullen zorgen dat de dekens die gekocht worden verdeeld worden onder de mensen die deze nodig hebben.

Gisteren hebben we drie grote en dikke dekens gekocht, deze zijn afgegeven bij buurvrouw Brenda (zie foto) van de Convent die met 16 familieleden in een klein huisje woont en waar we afgelopen week ook de voordeur hebben vernieuwd. Ze was ontzettend blij en dankbaar voor de drie dekens die we haar geschonken hebben.

Zoals gezegd zullen Anke en Maarten zorgen voor de verdere verspreiding van de dekens wanneer deze gekocht zijn.

Doneren mag natuurlijk nog altijd.

Nummer bankrekening is: Rabobank NL28RABO0104372133

Ten name van: Stichting Abantwane Belanga

Onder vermelding van: “Dekenactie Wortel36”

Baie dankie.

1. Opa Fred en Oma Meike:
    29 juli 2017
    Hee mannen.....wensen je goede vlucht
    En wat een geweldig resultaat de deken actie .......een fijne afsluiten van jullie werk .
    Nog eventjes dan kunnen jullie weer iedereen die jullie lief zijn in de armen sluiten met een voldaan gevoel .
    In een woord TOP
    Hul vul Leefs ❤️
  2. Claire Smeets:
    Wow, top!!
  3. Bernadette:
    29 juli 2017
    Halo mannen ik en wim wensen jullie een goede vlug en wel gezond hier in ulestraten heel veel vliegtuig plezier en dikke kussen van mij
  4. Ronald:
    29 juli 2017
    Wat een mooie tussenstand, dat is een mooie afsluiting van jullie avontuur. Wens jullie een goede terugvlucht en tot morgen!!!
  5. Sjef Molling:
    29 juli 2017
    Goede reis en tot maandag.
  6. Lilian Jaspar:
    29 juli 2017
    Een hele veilige terugreis !!! En tot snel in ons vertrouwde Ulestraten gr lilian
  7. Maarten en Anke:
    30 juli 2017
    Hoi worteltjes :-)
    Prachtig al die spontane acties voor het project. Levert altijd iets moois en op en niet alleen geld. Pas geleden nog een andere spontane actie van een collega van Anke en samen met die opbrengst kunnen wij komende week hopelijk een grote stapel dekens aanschaffen voor de kinderen en hun familie. Volgens mij staan we nu dus door beide acties op bijna 2000 euro. Prijs per deken ca. R200 dus reken maar uit hoeveel mensen wij weer gelukkig kunnen maken. Ondanks het feit dat de winter hier nu een beetje op zijn einde lijkt te lopen, weten we in ieder geval dat een aantal kinderen het de komende winter heerlijk warm zullen hebben.