Het aftellen is begonnen......

2 juli 2017 - Ulestraten, Nederland

Het aftellen is begonnen, nog even en dan is het zover. Na een lange voorbereiding is het aanstaande vrijdagavond zover, dan gaat ons grote avontuur beginnen, we vertrekken richting Zuid Afrika. We zijn waarschijnlijk net zo benieuwd als dat jullie zijn.

Alle inkopen zijn gedaan en de koffers zijn bijna gepakt. Nog een weekje school of werk en dan drie weken richting het onbekende........

We staan er als groep mooi op met onze prachtige warme vesten. Dat warme zal echt nodig zijn omdat het 's nachts rond het vriespunt is. Gelukkig is het overdag rond de 20 graden.

1. Rob kraus:
    2 juli 2017
    Jullie staan er geweldig op nog even en dan een ervaring rijker
  2. Horrie Schwanen:
    2 juli 2017
    Heel veel succes en een voorspoedige reis toegewenst. Maak er het best mogelijke van.
  3. Maarten en Anke:
    2 juli 2017
    Hoi klusjesmannen, Jullie staan er wel heel mooi op met die jassen. Goed dat de namen er op staan want dan kunnen we ons daar niet in vergissen. Wij zijn er hier ook bijna klaar voor en we gaan er een paar mooie weken van maken. Tegelijk met jullie komst is er ook een NL'se school vanuit Global Exploration en is het ook schoolvakantie waarbij we dan waarschijnlijk zo'n 400 kinderen over de vloer hebben. Drukte dus, maar wel heel gezellig.
    We zijn hier bezig met een klussen lijst, maar misschien moeten we eerst maar eens de stad Jo'burg bekijken op zondag als jullie zijn aangekomen. De temperaturen zijn nu nog heel goed overdag ca. 23* maar in de avond bibberen met 2* of 3* graden. Vergeet dus niet jullie sjaal en dikke trui in te pakken, maar een korte broek voor de weekenden moet zeker ook mee.
    Het aftellen is begonnen en zaterdag avond zullen wij zorgen dat er een biertje klaar staat.
    Groetjes van Maarten & Anke, Sr. Mary en Sr. Conny en niet te vergeten onze lieve honden Jessy en Sheiba.
  4. Sjef Molling:
    2 juli 2017
    Ik vindt het fijn dat jullie dit gaan doen. Goede reis, veel plezier en binnen enkele weken behouden thuiskomst. Ik zal jullie blijven volgen.
  5. Beppy Bexkens:
    3 juli 2017
    Veel succes, maar ook veel plezier...Een mooie en leerzame ervaring, vooral voor de jongere generatie.
  6. Wies Wouda:
    3 juli 2017
    Heel veel succes en ook plezier toegewenst. Jo en ik gaan het nieuws over jullie in de gaten houden.
  7. Jo Corten:
    Succes allemaal.
  8. Bernadette:
    5 juli 2017
    Dat is fantastisch om zo een vakantie en werk weken te doen heren van blauwe pak geniet er van en laat heel veel van jullie weten en kussen van ulenstraten b en w
  9. Frans:
    6 juli 2017