AFSCHEID VAN WORTEL36

10 augustus 2017 - Ulestraten, Nederland

Beste volgers,

Hierbij volgt onze laatste blog over onze geweldige Zuid Afrika reis. Wij hebben met z'n zessen drie weken genoten van klussen in combinatie met ontdekken van het mooie Zuid Afrika. Voor ons allen een onvergetelijke reis.

We zijn weer allemaal terug aan het werk en terug in ons normale ritme. Dit verschilt nogal van het ritme in Zuid Afrika. Terug van versnelling een of twee naar versnelling vijf of zes. Echter mooie herinneringen blijven.

Aan de vele reacties die we van jullie hebben gekregen kunnen we zien dat we ook jullie een mooie tijd hebben bezorgd. Misschien iets om nog eens over te doen, wij schrijven graag verhalen voor jullie!

Hierbij krijgen jullie ook nog de eindstand door van onze dekenactie. Jullie hebben er samen voor gezorgd dat wij samen het mooie bedrag van 1.540 euro bij elkaar hebben gebracht. Namens al onze vrienden bij Sithand'Izingane zeggen wij BAIE DANKIE. De offerte voor de dekens is ondertussen opgevraagd, de dekens kunnen snel worden gekocht en uitgedeeld.

Rest ons nog om te zeggen: Het ga jullie goed, Hugo, Johan, Remy, Janou, Wesley en Ronald

(P.S. we sluiten af met, wat ons betreft, de vakantiefoto van onze reis. Zie foto's)

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. CHRIT:
    10 augustus 2017
    bedankt voor jullie mooie verhalen, maar in het bijzonder de klussen die jullie daar gedaan hebben
  2. Maarten en Anke:
    10 augustus 2017
    Lieve worteltjes en warra warra. Heel jammer dat we afscheid moeten nemen van wortel36 en dat we jullie gaan missen hier in het project. Het aanbod om weer deze kant op te komen en mooie verhalen te schrijven is aangenomen wat ons betreft. Heel erg bedankt voor alles dat jullie hier hebben gedaan, maar ook bij Brenda onze buurvrouw en de dame van Kopanang. Jullie waren geweldig en 'n supergezellige groep om hier te hebben.
    Kom maar gauw weer terug.
    Heel veel liefs
    Anke en Maarten, Mary en Conny en onze lieve honden Sheiba en Jessy.
  3. Bernadette:
    10 augustus 2017
    Jongens er hebben ook genoten en wensen jullie heel veel geluk in jullie leven groet Wim en bernadette
  4. Horrie Schwanen:
    11 augustus 2017
    Bedankt mannen, jullie zijn uit het juiste hout gesneden.