Abu Dhabi, here we come!

8 juli 2017 - Düsseldorf International Airport, Duitsland

Hey lezers van ons blog,

Vandaag gaat de reis dan eindelijk beginnen, eindelijk kunnen wij zeggen. We zijn om 17:00 vertrokken uit ons geliefde Ulestraten zodat wij optijd aan zouden kommen. Na vele knuffels en zoenen moesten we helaas gedag zeggen tegen het thuisfront. Nadat wij eenmaal door de Douane zijn gekomen, konden wij genieten van de vele dranken en voorwerpen in de Tax-Free zone. Eenmaal in het vliegtuig bleken wij erg comfortabel te zitten, we zaten achteraan met geen achterburen dus meer plaats. Toen we door de veiligheidsinstructies waren, konden we kiezen uit een royale hoeveelheid films en muziek. De meesten van ons hadden al een film opstaan of zaten live een tenniswedstrijd te kijken. Sommige van ons waren al in dromenland, helaas hadden we vertraging van een uurtje. De zon ging langzaam onder en we konden genieten van een prachtig uitzicht, wij stonden echter nog steeds op de grond. Na 2,5 uur was dit nog steeds het geval, de buikjes begonnen te knorren en de films waren toch al goed onderweg. Toen riep captain Tom via de intercom om dat onze vlucht gecanceld was, velen van ons dachten dat wij al in Abu Dhabi waren; wat een film wel allemaal kan doen. Etihad Airways verzorgde wel een heerlijk hotel met een beter bed dan het vliegtuig stoeltje. Nu zitten wij hier op onze kamer, na twee Krüge bier en een Currywurst. Santos onze vriend uit Nepal kon de currywurst en het bier wel waarderen, en daarom zijn we door hem uitgenodigd naar Nepal. Wie weet schrijven wij hier volgend jaar over. Morgen rond 12:00 zou onze vlucht naar Abu Dhabi dan eindelijk vertrekken.

Jullie horen nog van ons,

Groetjes Remy!

1. Ronald:
    8 juli 2017
    Vandaag, poging twee op naar South Africa, goede vlucht.
  2. Desirée:
    8 juli 2017
    Heel veel plezier en geniet ervan!!!
  3. Mark:
    8 juli 2017
    Heh vervelend zeg... wat is het nieuwe vluchtnummer;)? Ik zat net al naar jullie eigenlijke vlucht te kijken:S
  4. Sandra...:
    8 juli 2017
    Veel succes Heren. Fijne vlucht!!
  5. Rob kraus:
    8 juli 2017
    Nu gaat het wel lukken goede vlucht en een nieuwe film op zetten veel groetjes van ons snel tot hoorens
  6. Saskia:
    8 juli 2017
    Begint al goed dan, vervelend. Hopelijk dat het vandaag wel mee zit. Goede reis gewenst
  7. Bernadette:
    8 juli 2017
    Wat er vervelend dat het niet lukte zo als jullie geplend hadden maar jullie moeten maar denken dat dit er bij hoord en trouwe 's jullie zijn op vakantie goede reis en tot snel wat horen kus